Marketing Internetowy skierowny do małych i średnich firm

Co to jest Marketing internetowy?

Marketing internetowy jest to promocja towarów i usług. Metoda, która dociera zarówno do bieżących, jak i potencjalnych klientów.

Promocja przeprowadzana online, przy użyciu możliwych narzędzi internetowych, może obejmować wspomaganie sprzedaży, reklamę, budowanie wizerunku marki, badania marketingowe oraz obsługę klienta.

Poprzez marketing internetowy wspieramy Twoje bieżące działania w tej dziedzinie. Internetowe narzędzia marketingowe tj. mailing i listy wysyłkowe, reklama online AdWords, biuletyny elektroniczne, programy lojalnościowe, werbunkowe i stowarzyszeniowe oraz dobrze zaprojektowany serwis internetowy pozwalają na bardziej interaktywną komunikację, niż tradycyjne metody promocji. Narzędzia te pomagają gromadzić dane o potencjalnych Twoich klientach, a następnie dają możliwość wykorzystania ich do prezentowania zindywidualizowanych informacji o firmie i jej produktach.

Poniżej przedstawiam charakterystyki narzędzi marketingu internetowego stosowane przez EMMU B2B Bank Polska:

  • Poczta elektroniczna (mailing).

Poprzez Pocztę elektroniczną możemy zaplanować przesyłanie do klientów odpowiednio dostosowanych i zindywidualizowanych wszelkich komunikatów marketingowych tzw. mailingi. Treść tych komunikatów może uwzględniać osobiste preferencje klientów, historię ich zakupów lub charakterystyczny dla nich sposób przeglądania serwisu. Komunikaty mogą obejmować zarówno proste podziękowanie za złożenie zamówienia, jak i też zapowiedzi nowych produktów lub usług, a także specjalne ukierunkowane oferty. Należy jednak szanować prywatność klientów i umożliwić im łatwe anulowanie subskrypcji informacji marketingowych przesyłanych pocztą elektroniczną.

  • Reklama AdWords.

Najbardziej popularną formą reklamy online są interaktywne reklamy pojawiające się w wynikach wyszukiwania Google. Reklamy online mogą kierować internautów do serwisu firmy, w ten sposób pomagają budować wizerunek marki w Sieci i umożliwiać zakup towarów lub usług.

  • Elektroniczne biuletyny, newsletter.

To cyfrowe publikacje. Są przesyłane do abonentów pocztą elektroniczną i mogą zawierać tekst, kolorowe grafiki i zdjęcia. Zawarte w nich informacje można dostosować do określonej grupy klientów lub partnerów handlowych, którzy korzystają z produktów czy usług danej firmy lub zajmują się ich sprzedażą. Takie zastosowanie może polegać na: zamieszczeniu sekcji ze wskazówkami i poradami dotyczącymi użytkowania.

Wysyłając biuletyny, zawierające odsyłacz do serwisu internetowego rozpowszechniamy naszą markę, podnosimy poziom naszej sprzedaży oraz wyeliminowujemy konieczność publikowania tradycyjnych broszur i katalogów, zmniejszając tym samym koszty ich aktualizacji i drukowania. Należy jednak zawsze postępować zgodnie z etykietą internetową i umożliwić odbiorcom łatwe anulowanie subskrypcji.

Skontaktuj się z nami

Jeżeli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami już teraz. Postaramy sie odpowiedzieć jak najszybciej.

Kontakt z nami